• Dostawa

Oferty pokazane w e-sklepie  mają charakter podglądowy  oferty  dostępnej  w sklepach stacjonarnych .Nie ma możliwości zakupu ze strony . Dostępność każdej oferty należy potwierdzić  w sklepie mailowo lub telefonicznie.  Zamówiony towar  odkładamy do odebrania osobistego we wskazanym sklepie - przedmiotem naszej sprzedaży jest sprzedaż w sklepach stacjonarnych  a nie sprzedaż wysyłkowa . Jeśli klient  nie ma możliwości odebrać towaru osobiście  - na indywidualne zamówienie  klienta możemy zorganizować   wysyłkę / dostawę  towarów do klienta  - do indywidualnej wyceny .  Klient dokonując zamówienia przesyłki / dostawy zobowiązuje się do sprawdzenia  przesyłki w obecności kuriera  zg. z instrukcjami wysłanymi w potwierdzeniu zamówienia oraz  w informacji mailowej wysyłanej do klienta po nadaniu paczki . 

Koszt paczki zwykłej uzależniony jest od ciężaru i wielkości paczki - ustalany indywidualnie . 

Koszt palety to 150,00zł - na paletę może się zmieścić nawet kilka pozycji towaru - w zalezności od ich gabarytów. 

Paczki nadajemy  w terminie od. 3-5 dni od zaksięgowania wpłaty na koncie . 

ODBIÓR PACZEK :
KAŻDY WYSYŁANY TOWAR PRZECHODZI DOKŁADNĄ KONTROLĘ JAKOŚCI . Pakowany jest skrupulatnie . 
KAŻDA PACZKA JEST UBEZPIECZONA - WYKUPIONE SPRAWDZENIE PRZY KURIERZE .
Klient dokonujący zakupu z zamówieniem  usługi dostarczenia zobowiązuje się  do sprawdzenia paczki w obecności kuriera .
Jeśli towar będzie uszkodzony należy spisać protokół szkody z kurierem w momencie dostawy ( nie umawiać się na póżniej ! ).
Na protokole MUSI być koniecznie zaznaczone ,że paczka była na zewnątrz uszkodzona ( powiedzieć ,że było wgniecenie , wgłębienie itp) .
Bez tego ubezpieczyciel od razu odrzuca reklamacje !
Kurierzy ,którzy uszkodzą paczkę zazwyczaj ją formują lub przepakowują aby wyglądała na nienaruszoną ! po to aby uszkodzenie zewnętrzne nie było zaznaczone na protokole a reklamacja została odrzucona - proszę mieć to na uwadze.
Towar wysyłamy dobrze zapakowany więc nie powinno się nic stać .
Dobrze spisany protokół szkody jest gwarancją uznania reklamacji z powodu uszkodzenia przez kuriera .